12 de kızımı ❤️11 de oğlumu 💙22 de ayrıntılı usgde diğer kızımı öğrendim (bu haftaya kadar hep erkek dediler 🤣)şimdi 4.bebisime 10+6 hamileyim dün kontrolüm vardı doktor cinsiyeti gördü ama bidahaki kontrolde söyleyeceğim dedi . Ultrasonda 1 hafta ilerde çıktı ..Dayanamayıp önümüzdeki hafta gideceğim herhalde 🤣