ogretmenanne38 tam başlık açacaktım bu konuyla ilgili ki sizin yazınızı gördüm. İlk üç ay hastanede yattım kusmaktan serum aldım neredeyse sadece🤢 sonra çok rahatladım iştahım arttı, dedim geçti artık. 28. haftaya geldim tekrar başladı umarım o kadar kötü olmaz gene ama çok rahatsız ediyor😓