hirahamza65 Kızlar benim ilk gebeliğim size birsey sormak istiyorum ben dünden beri çok afedersiniz gaz sancısıyla uyanıyorum ama kabızlık sorunum yok uyutmuyor benı acaba doğum belirtisi olabilir mi 37+4 bu arada
Nisanurunannesi3850 hirahamza65 1 haftadir bendede var o durum 38+6 oldum karin kasık agrisiyla uyaniyorum geceleri doktor bebek kanala girmeye calistigi icin normal dedi🤗🌸