Günaydınnn🌸 24.haftama giriyorum ve bebeğimin hareketleri aşırı aşağıda hissediyorum sanki elini ayağını uzatsa tutacağım, rahim ağzına kafasını ve bacaklarını dayamış cenin pozisyonunda demişti doktorum ve aşırı rahat dedi ama rahim ağzı uzunluğum da sınırda valla korkmaya başladım biraz yukarıda hissedip rahatlamak istiyorum hangi haftalardan sonra yukarı çıkar bu haftalarda hala aşağıda olması normal mi