Tgbrl İnatla gelmek istemeyen bir sıpa bugün sezaryen olucam duanızı eksik etmeyin 🙏🏻 Allahım hepimizi sağlıkla bebişlerimize kavuştursun 🤗😍
Tgbrl filizkrc55 yok canım kordon dolanmıştı 3 kez o yüzden sezaryen oldum açılma sancı yumuşamada yoktu kanala falan da inmemişti
Hndmom91 YaseminSoytrk aynen bende 40+5 im cumaya kadar bekliyoruz yoksa bende cuma suni sancı ile beklicem
Tgbrl Hndmom91 YaseminSoytrk hayırlısı olsun inşallah ama olmazsa da spinal sezaryen öneririm çok şükür rahattı hiç söylenenler gibi kesildiğimi hissetmedim doktorlarım çok ilgiliydi sizler de Allahın izniyle sağ salim kavuşursunuz inşallah 🤗
YaseminSoytrk Tgbrl açılma başlamamışsa suni sancı takılmayı pek düşünmüyorum ben de belden uyuşmalı sezaryen daha mantıklı gibi herşeyin hayırlısı olsun artık bebişimle ben sağlıklı olalım da 😊