Ellemm benim de 24+1 durumuma göre değişiyor iş yerinde fazla hissetmiyorum gece sabaha karşı acayip enerjik oluyor🥰modum iyiyse daha çok hissediyorum malum iş stresi işteysen modum düşük oluyor sanırım moralimin bozuk olduğu günler çok korkuyorum çünkü tek tük hareketler yapıyor😭