Bu ilk gebeliğim ve 20 haftaliğim bu aralar doğumdan korkmaya başladım birde ya doğduktan sonra hemen hamile kalirim diye korkuyorum buralarda okuyorum korunsalar bile hamile kalanları bundan dolayi tedirginim açıkcası spiral taktirmayi düşünmüyorum hap kullanirim diyorum ama bakalim. 😕