Beycann kasık ağrısı doğum ağrısı değil ki . Kramp gibi girmiyor doğum ağrısı. Adet ağrısı gibi ağrınız varsa ve düzenli bir şekilde geliyorsa yani 10 dakikada bir zaman geçtikçe 9 dakkada bir falan gelir doğum ağrısı . Duşa da girmissiniz dustayken rahattım dediniz eğer ki duşta rahatsa yalancı sancılardir çünkü doğum sancısı suda geçmez . Benim doğumum başladığında duşa girmistim küveti doldurmuştum içine girmiştim ama ağrılar hala devam ediyordu ( adet ağrısı gibi ) ama kramplar vajinada baskı çok normal çünkü bebek kanala girmeye çalışıyor kafası aşağıda artık benim 33 haftadan beri böyle çok kötü agrilarim var yuruyemedim bir iki hafta hatta ve şimdi 36 hafta olduk ama hala ağrı baskı var doktor olucak öyle dedi . Siz yinede içiniz rahat etmesi için doktorunuzla gorusun