Rbia35 Adetim gelmiyo iki aydir duzenliydi bu ay yine 5 gun oldu gelmiyo yuzum aceyip sivipcelendi kasiklarda agrim var olcakmisim gibi ama gelmiyo cok istiyorum anne olmayi oncedende 20 gun gec geldiginj bilirim kesin hamileyim dedim geldi simdide gidip test yaptirmaya korkuyirum hap ictim kizlar katarin acaba o yuzden gecikiyo olabilirmi hap icipde gecikme yasayan varmu
Rbia35 Ceylanyusuf sorma canim ya ramzanda 20 lik dislerim cikti iki taraftada bide ustune grip oldum tek grup olsam bebek falan vardir diye icmezdim ama dislerime dayanamadim geceleri falan uyuyamiyodum artik mecbur icmek zorunda kaldim 😑😑
deletedmom204 Rbia35 test yaptir bak ve eger oyle bisey varsa hemen doktora git katarin ictigini soyle katarin hafif bir ilac degil cunku. Doktor bana parok ic dedi uc gun bas agrisindan geberdim agliyodum artik ama onu bile icmedim .
Rbia35 deletedmom204 yarin gidip yaptirma niyetim var tabi yine niyetlenip adetim gelmezse insaalah bebek vardir ilacta bisey yapmamistir insaalah😣
deletedmom204 Rbia35 yaa sen dikkat et rabbim onu koruyor a.a her ihtimale karsi tabiki ilac kullandigini soyle bisey olmaz diyenlerin yada olur diyenlerin hicbiri hocbirimiz TIP OKUMADİ doktor bilir orasini
Rbia35 Ceylanyusuf bilmiyorum daha yarin hastaneye gidicem adetim gelcej gibi kasiklarim agriyo ama bakalim hayirlisi ya herseyin 😐