36+3 da gittim sancı cıktı zorunlu sezeryan dıye 37 tekrar gel dedi yine sancı cıkarsa 20 alırız dedi ama 2 gundur yanadacaak halim kalmadı sancı direk belimden vuruyo Hemsır3 bile agırın yok mu dedi hayır dedim sadece cok sıddetlı bel agrım var dedim bebek ultrosonda basından beri 2 hafta onde doktor baktı 38 gozukuyo dedi bakalım 37 bekliyoruz ınsallh dgelmez