Bana da kaşıntıda doktor vermişti 6.aydan sonra kullanılmasında bir sakınca yokmuş öyle dedi tabi tercih meselesi ben kullanmıyorum fazla ilaç kullanmamak adına, hatta advantan krem de yazmıştı onu bile kullanmıyorum bepanthol kullanıyorum kortizonsuz olması sebebiyle