Mervece06 Kızlar bugün apar topar doğuma alındım 20 dakika da sezeryan oldum o kadar hazırlıksızdım ki şimdi oğlum küvezde lütfen dualarınızda bizi de eksik etmeyin rabbim bütün evlatlar şifa versin herkesi yavrusuna sağlıklı bir şekilde kavuştursun
Aysimatalha Mervece06 32 haftalık bende yüksek tansiyondan sezaryen oldum oğlum küvezde Bana da dua edin
Hatice68 Mervece06 Aysimatalha Rabbım bir an önce evlatlarınıza kavustursun inşallah sizi bacılar sağlık sıhhat versin onlara da size de🤲❤
Mervece06 Aysimatalha inşallah sağlıkla kavuşursun kuzum benim de yüksek tansiyondan aldılar gelişemiyormuş
Ozlem1408 Mervece06 Aysimatalha Allahim sağlıkla yavrularınıza kavusmanizi nasip etsin sifalarını versin🤲🤲🤲
Faddi54 Allah’ım sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin sizlere anneler yeterki sağlıklı olsunlar da
Mervece06 cansuyldz33 tansiyon hastalığı vardı gebelikte çıktı bebek beslenmedi benden bide sıvı azlığı vardı
Cebikubra Mervece06 bende 1 hafta önce 29 haftalık doğum yaptım rabbim tez zamanda kavuştursun bizi yavrularımıza 👼🏼👼🏼
Mervece06 Cebikubra Amin inşallah kuzum siz kaç kilo doğurdunuz bide kaç gün küvezde kalacakmış bilgi verdiler mi ben daha hiç görmedim bilgide vermiyorlar
Mnevvr53 Mervece06 öncelikle gecmiş olsun allahim insallah yavrunuza kavusturur inaninki kuvezde cok iyi bakiyorlar benimde kizim kuvezde kalmişti ordan biliyorum ikinci gebeligimdede ayni sizin sorunuzu yaşiyorum tansiyon sorunum vsr ve bebek beslenemiyo daha 26 haftaligiz çok üzüldüm şuan 😔 önceden fark edilmemişmiydi tansiyon ilaci filan verilmedimi
Cebikubra Mervece06 1300 dü doğduğunda ama şuan verdi normalmiş öyle diyor doktoru her gün Bilgi alıyorum ama ne kadar kalacağı belli değil ve covidden ötürü haftada 1 görebiliyorum
Nslhnkr Mervece06 Allahım bütün bebeklerimize yardım etsin. Şifa versin güzel Allahım minik bedenleri bir an evvel küvezden çıksın en güvendikleri anne kucagına gelsin hepsi . Acil şifa diliyorum umarım bir an evvel iyileşir yavrunuz ve siz gibi bebegini bekleyen bütün annelerimiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mervece06 Nslhnkr çok ederim bu güzel duanız için Amin inşallah bütün annelerimiz sağlıklı bir şekilde yavrusuna kavuşur 🤲🏻🤍
Melikesvm Mervece06 allahım dag saglım kucagına almayı nasıp etsın kılosu felaj ıyıyse sıkıntı yapma bıse olmaz rabbım sana bağışlasın ❤️ Guzel haberlerını beklıoruz kac kılo dogdu suan
Mervece06 Melikesvm baya küçük kilosu haftasına göre gelişemediği için 1800 1700 arasıymış banada tam bilgi vermediler daha belki daha küçüktür Amin inşallah 🤲🏻
Mervece06 Gizem957 19. Haftada çıktı bende tansiyon zaten yavaş gelişiyordu son haftalarda hiç gelişme olmadı ne kilo ne haftasında aldılar mecbur sizin de haftanız 30u geçtiyse yakın takipte olun gerçi bi eşy görse doktorunuz der benim 20. Haftadan beri erken doğum riskim vardı kendimi hazırlamıştım zaten doktorunuz ne diyor
Aysimatalha Gizem957 hiçbir sorunum yoktu aksine tansiyonum düşüktü ilk çocuğumda prematüre doğdu bu ikinciyi 14 9 olmuş tansiyonum gözlerim bi an görmedi evimin koridorunda kustum ve nöbet geçirmişim o an eşim farketmiş düştüğümü ben kendimde değildim acile gittikten sonra kendime geldim şevkle gittim sezaryen oldum