NilGrl bende 37+4 haftalık hamileyim, öyle yanıyorki ağzımı açsam ejderha gibi ateş çıkaracam o derece, önceden soğuk süt geçirirdi şimdi oda fayda etmiyor, geç saatte yemek yemiyorum o biraz iyi geldi gün içinde de yanmam oluyor fakat gece olduğu gibi rahatsız etmiyor. Rabbim sağlıcakla evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin doğdu andan sonra hiçbir şey kalmıyor yeniden doğmuş gibi hissediyorsunuz😍