Nurr_1 Sirine2828 şu içmeyi unuttuğum Oluyor hep böyleydim elimden geldiğince içmeye çalışıyorum zorla ama benimki de 1 litre yi geçmiyordur
Portakalgeliyor Sirine2828 1.5 2 son 3 gündür böyle normalde 2.5 3 içiyorum ve normalde hamilelikten önce su içmezdim cola fanta meyve suyu nescafe falan ama suu bebek için herşey :)
Thutik Sirine2828 çocukluğumdan bu yana develer gibi depolayan biriyim suyu 🤣. Günlük en az içtiğimde 5-6 lt içiyorum ki fazla içmek pek de sağlıklı bulunmuyor ama dayanamıyorum. Hamile kaldığımdan bu yana normalden daha fazla su içme isteğim var ama 7 yi aşmamaya çalışıyorum
Alyaesmaa Sirine2828 Evet kiloya göre değişiyor ben 65kiloyum internette 2litre içmelisiniz yazıyor ama 1bucuk anca içiyorumdur
NAZ2333 Sirine2828 3 litreyi buluyo normaldr de cok su icen biriyim gebelik sekerinden dolayi daha cok iciyorm
Prensesbekleniyor Yasgul45 kuzum o kadar içme bende öyleydim doktor bana kızdı böbreklerine çok yukleniyorsun herşeyin olduğu gibi suyun da fazlası zarar dedi 🙄
Beren05 Yasgul45 4ten yukarı çıkmamaya çalış bence. Fazlası da zarar çünkü vücudun ihtiyacı olan gerekli mineralleri dışarı atıyor fazlası, hatta körlüğe kadar götürüyor. Korkutmak için demiyorum ama bildiklerim böyle 🌸
Ecemik Sirine2828 valla bende çok su içmekten şikayetçiyim tam tersine günde 15 litreyi buluyodur aşırı tüketiyorum durmadan tuvalet ihtiyacı 😔 çok kötü bişey herşeyin fazlası zarar