Elif99 Ailede cok fazla ikiz oldugu için beklediğimiz ve istediğimiz bir durumdu fakat biri gelişmemiş ve zamanla yok olacak diger kese büyüdükce dedi doktor.Benzer durumu yaşayanlar var mı hanımlar?
Eymenbby4 Elif99 canım yaşamadım ama burda çok okudum diğeri gelişmediği için ya düşüyor yada kese kendiliğinden kayboluyor diyorlardı
Parsbebiko Elif99 benimde iki kese vardı birinin kalp atışı çok az duyuldu sonra durdu kalp atışı kesede kendiliğinden kayboldu 🥺🥺