Serappp14 Kızlar 6 haftalık hamıleym bıkac saattıe ınanılmaz gaz sancım var cıkarsam bıle bıkac dk snea tekrar gelıyo kasıklarıma vuruyo agrısı nabmalıyım yaa
Burcunuslu_ Serappp14 bende ilk iki ay böyle gaz sancısı çektim canım benim ona en iyi gelen şey A101 altınkılıç markası KEfir al sabah aç karnına akşam yatarken ve ara öğünlerdede içersen çooook faydası oluyor beni gaz konusunda rahatlatan sadece ve sadece kefir olmuştu 🌸🌸🌸
[silindi] Serappp14 doktoruma da sordum 1 fincan tüketebilirsin dedi. Kesinlikle rezene için. Bende 6+3 haftalığım o kadar çok gazım oluyordu ki. Beni rahatlattı. Bir de sade maden suyu öneririm o da çok rahatlatıyor
Serappp14 Aysegl_1 pıff yedıklerımden mı kaynaklı oldu bugun dıye dusundum hamurişi cok yedım bugün 😐
Serappp14 Burcunuslu_ kefir hayatımda hıc ıcmedım kokusuda hep rahatsız etmıstır cok rahatsız olursam denerm cok tesekkur ederm❤️