Esraa54 çatı ağrısı canım ben şuan 35 haftalığım ayakta duramiyorum bebekte aşağı inmiş iyice doktorum yat artık dedi resmen ayaklarımın üstüne basamıyorum, korkulacak bişey değil ben progestan kullanıyodum doktorum günde 3e çıkardı benim erken doğum riskim var ama, sende doktoruna söyle tabiki bu durumu