Damla55Defne Kızlar bugün tahlil verdim. Tsh değerlerimden dolayı ilaca başlamıştım. Fakat şimdi de kolestrol yüksek dedi hamileliğim son 1 ayındayım. Eğer düşmezse Doğumdan sonra ilaca başlarız dedi başına gelen önerisi olan var mı