Ezgicann Kızlar 35+6da 3405 gram 37+2 de ise 3465 gram bir haftada sadece 60 gram almıs gelişimi falan mı durdu ki
Emineerdem Ezgicann bende aynısını yaşadım insan üzülüyor 😪 umarım değildir sanırım haftalık değişebiliyor ama kendimi suçlamaktan alıkoyamıyorum düzgün beslenmedim diye 😪
MeliSeliMelih Ezgicann canım 35′de belki yanlş ölçülmüştür 37′de şu an maşallah çok iyi kilosu çünkü bebeğin duruşuna göre fazla çıkabilio bazen sonra bi gidiosun hiç almamış sanıosun yanlş ölüçüyorlar
Ezgicann Emineerdem aynen öyle aslında her zamanki yedıgım şeyler ama doktorunuza sordunuz mu benim son kilosuna bakıp iyi dedı ama karşılaştırma yapmadı ben şimdi yapiyorum 200 gram civarı olmaliydi
Emineerdem Ezgicann aslında önde gidiyor hafta olarak ama kafamızda hep düz bi mantık var her hafta 200 gram almalı diye 😔 Kendimizi kasmayalım da buna da şükür her hafta standart olmak zorunda değil
Ezgicann MeliSeliMelih umarım oyle dır doktor gecmıs kilosunu hiç sormadı sorması gerekmez miydi önemli bir ölçüt değil mu
Derya27 Ezgicann bi sonraki kontrolde çok güzel kilo aldığını görüceksiniz benim de 2. Hamileliğim ilk bebeğim de dr bana bu şekilde söylemişti ki doğruymuş ☺️
MeliSeliMelih Ezgicann sürekli takipte olduğunuz bi dr dğl mi kayıtlarda görmesi lazımdı… Ama dediğim gibi sıkma canını 300-400 gr aşağı yukarı oynayabilio bebeğin kafa çapına göre ölçüolar bebek bazen düzgün durmayınca fark çıkabilio…
MeliSeliMelih Ezgicann sen bu hafta tekrar bir git arttıysa kilosu sıkıntı yoktur ama hala aynıysa ısrarla doktorunuza bu kadar haftadır aynı bir sorun mu var diye sorarsın ki sanmıyorum bir sorun yoktur şu anki kilosu gayet olması gerektiği gibi 😊