Hatice4 Maalesef oluyordu özellikle çok yürüdüğüm günlerde. Doktorum magnezyumu günde iki kez iç dedi. Ve şunu deneyebilirsin krampın gireceğini tam anladığın an ayağının parmak uçlarını yukarı kaldırarak ayağını ger kramp girmesini engelliyor. 36. Haftamdayım böyle rahatladım gerçekten işe yarıyor umarım anlatabilmişimdir 🤗🤗