şimdiden kendinizi normal doğum için strese sokarsanız çok etkiler.. kendinizi rahatlatın yapabilceğinize inanın sonuçta o ağrıyı normal doğumda doğum sırasında çekmek var , bide sezeryan olup sonrasında çekmek var , norma doğum yapmış biri olarak o anlar acılı ağrılıda olsa çok güzel :) korkup strese girdikçe ne sancınız olur ne açılmaniz , ve ben inanıyorum normal doğum isteyen herkes başarabilir sizde inanın kendinize :) Allah yardımcınız olsun