Kızlar dün doktora gittik. 21 haftalığım. Şu zamana kadar her şey yolundaydı. Dün doktor rahim ağzı uzunluğun kısa dedi. Erken doğun olabilir sana ilaç başlayacağız dedi. 2,5 cm miş. İşe gitme evde dinlen dedi. Progesteron verdi günde 3 defa. Demir ilacı ve d vitamini verdi. Gerçekten çok tedirgin oldum şimdi evde yatıyorum. Aranızdaki bu durumu yaşayan var mı? Sarkajdan falan bahsetmedi. Bu gibi durumlarda genelde yapılıyormuş. Araştırınca öğrendim. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Heralde işe yaramazsa hastaneye yatıracak çünkü gerekirse hastaneye yatırırız dedi. Çok detay veren bir doktor değil. Bir de kasılma için büyük ihtimal 3 gün kullanacağım fitil verdi. Var mı bu durumu yaşayan ?