Murvetdundar Kızlar merhaba benim düşük riskim var iğne ve progestan kullanıyorum iki buçuk aydır ıstirat tayik genital bolgemi agdayla alıyordum ama düşük riski olunca korkup alamadım kendimi çok kasıyorum bu konuda bilgi verir misiniz bu arada 16+4 haftagim