Yelkaaa01 Hami canım tsh coook hızlı çalışıyor sanırım ondan adet düzensizliği görüyorsun ve bu hamilelik düşünüyorsan onun içinde sıkıntı
BirhayalBirhayat Hami Canım merhaba bı yorum yapamicam bilgim yok ama bişey sormak istiyorum bu testleri nerde yaptırdın acaba ?
edb06 Hami sonuçların gayet iyi canım tsh in 2.5 in altında olması gerekiyor zaten hamilelik için ama 1 in altında olması da sıkıntı mı bilmiyorum
Hami Yelkaaa01 evet gebelik düşünüyorum ama üç aydır olmadı hormon testi verdim canm nasıl çok hızlı yükselmiş normal değer aralığında değil mi
Yelkaaa01 Hami soyle benim bildiğin hamilelik isteyen düşünen hamile olan birinin tah 2.5 olmasi gerekiyor belki bn yanlış biliyorum doktorunuz söyleyecektir doğrusunu geçmiş olsn.