rukiyeeefeee devlet hastahanesinde sezeryanı istediğimşz tarihe verir mi doktor yani 4 5 gün sonrasına falan benm aezeryanım tahmini 19 20 hazşran civarında olacak sanırım ama şöyle üç dört gün sonra olsun şatşyorum yengeç burcu olması için 😊
ebruakyuz22 rukiyeeefeee benimde normalde 22 günüm var ama 3. Sezeryan olucağı için 19 nisana gün vermişti ki oğlum sağolsun kanala inmiş ve sancım çıktı bugün salı gününe kadar doğurmazsam kontrolüm var bakalım. Devlet hastaneleri 38. Haftayı tamamlatıyorlar sezeryan için bir terslik olmazsa