Kizlaar cok korkuyorum aciile gittim simdi fakat onlarda sadece kalp atisini gorebilecekllerini baska birsey bilemiyecekerini soylediler, acik kahverengi akintim geldi biraz belimde de agri var ayagima dogru sag bel tarafimda yogun, suan daha gelmiyor sabah is yaptim yigenim var bir yasinda onu kucagima alldim cook baktim bir problem olur mu bol su ic dinlen ilski yasak dedi tekrar hastaneye gitmliiyi