Selam hanımlar, bebeği için yurtdışından alışveriş yapan, uygun siteleri bilen, fiyat ve kargo konusunda bilgisi olan var mı acaba? Bayılıyorum kıyafetlerine ama kaç günde elimde olacak, kalitesi nasıl, iade şansı var mı, astarı yüzünden pahalı olur mu bilmediğim için alamadım bir şey. NeXT, Wish vs bilgi verirseniz sevinirim. Aldıklarınız varsa foto ve fiyatını da paylaşırsanız tadından yenmez