furkansmom Merhaba, kızlar ben normalde çok dikkatliyim ama bazen gözüm dönüyo cips kola nutella 😬 ne varsa yiyorum sonra çok üzülüyorum? Sizde de oluyo mu böyle kaçamaklar?
mbilge furkansmom evet bayadır frenliyodum kendimi bugün dayanamadım cips kola çikolata ne varsa götürdüm şimdi mide yanmasından yatamıyorum 😂😂
Masalannesii furkansmom ayyy ben resmen 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️asla kendimi durduramıyorum heleki cips ve çikolata gözüm dönüyor resmen 🤭🤭 aşırıya kaçmıyorum ama genelde yiyorum sadece kola içemiyorum onada eşim izin vermiyor ıcsem bile yarım bardak anca😒🤷🏻♀️
Ozge890 furkansmom bende dayanamıyorum hele cikolata tarli diyince orda bi dur doktor yasakladı tatli şeyleri sekerim sınır da diye olmuyor bitanecik yiyorum kendimi avutuyorum😔🤯
furkansmom mbilge oy Rabbim kolaylık versin❤️🙏🏻Mide yanmasını ilk kez hamileliğimde yaşadığım fena birşeymiş
Hellolo Hiç frenlemedim Allah ne verdiyse girişiyorum 🥲 yapmamam lazım ama onu yemezsem uyuyamıyorum yada rüyamda yiyorum
Deryabade12 Offf ben hep yiyorum yemiyince kriz geliyor bana hele çikolata cips kola hiç içmiyorum. Sonra süt içip meyve yiyorum sağlıklı beslendim diye kendimi kandırıyorum😂😂😂
Kamuran_celiik Ohh yalnız degilmişim 😁 eşimden çikolata istiyorum bi poşet alıp geliyor gelde yeme 😁 çig et hariç kendimi hiç kısıtlamıyorum Allah ne verdiyse götürüyorum valla sonra da sıgınamıom 😝pişman değilim 😁😁
Ayseyldrmx Saglık olsun da herşey yiyelim Allahını verdiği bişeyde zarar yok dikkat edelim tabi yinede inşallah bir sıkıntı olmadan atlatırız bende yiyorum cips çikolata 🤭🍃🤪
hanimhanimcik çikolata asla bırakamam arada canım istiyor yiyorum, hadi çikolataya arada bi tatlıya bakma da kola fanta çok fazla içme canım onlar gerçekten çok zararlı
furkansmom hanimhanimcik :( yarım bardak içiyorum haftada bir kez ama normalde de çok severim çok zorluyo beni bi oğlumu alayım kucağıma sağlıkla ilk işim kola içmek 1 litre😂
Selver90 Acayip canim cola cekiyor hemde hergun desem yeridir.1kez aldirdim ictim yarim bardak simdi aldirmiyorum.asit sonucta
dlnyny furkansmom kendime hayret ediyorum kola konusunda kendimi çok güzel frenledim ama abur cubur tabiiki yeniyor🤓
tatlissannee Bende şu sıra Halley taktım gece uykumdan uyanıp uyanıp yiyoruummm😳😳😂😂 oğlşum tatlı istiyor napim👼🏻
furkansmom tatlissannee 😂 afiyet olsun inşallah benişlere sağlıklı kısmı gider zararı bizlere kalır🙏🏻
sevvalakkah furkansmom Ah sorma onlar yenmez mi colayı oldum olası çok sevmiyorum ama o nutellayı kaşık kaşık yemek , o cips bence böyle şeyler hamileyken daha çekici geliyor insana hele ben günde 2 tane dondurma yiyorum ve sadece frigola çok seviyorum
Portakalgeliyor furkansmom kola içmiyorum bi kaç sefer nutella yedim ama cips ve çayın yanına bisküvi yiyom valla 🤪🙈