Selam kizlar 37. Haftamda bugun cati muayenesi oldum doktor basik zorlanirsin cok yirtik olur dedi.Bebeginde boynunda bir tur kordon dolanmasi var.Normal dogum
olmaz demiyorum ama zorlanirsin sen karar ver dedi.Ben hep normal dusunmustum ama simdi korkuyorum
Bebegimi sikintiya sokmak istemem.Sezeryana yonelicem sanirim.Cati muayenesinde dar denilip normal dogum yapan varsa aranizda yorumlariniz cok onemli 🙏