Kızlar Merhaba , Birşey danışmak istiyorum. Geçen gün Hastaneye gittim , doktor Gynoflor diye bir fitil verdi 3 veya 4 gün kullandım. Normalde bu ayın 6’sında hastalanmam gerekiyordu ama Olmadım daha?. Test vs yapmadım belki olurum diye Fitil den kaynaklımıdır aceba ve aşırı derecede kasıklarımda bir ağrı var..🤦♀️🤷♀️