2Mucizelerim- Kızlar 36+4 haftalık gebeyim biraz riskli durumdayım o yüzden surekli tedirginlik yaşıyorum iki gündür felakt bı gazm var harektlri çok algilayamiyorum.Sorum kimisine komik gelebilir ama bilmiyorum kasılmalar da bebek hareketi diye sayılıyor mu
Mamak 2Mucizelerim- kasilmadan kastin adet sancisi gibi mi? Karnin mi sertlesiyor? Hayir bunlar bebek haraketi olarak sayilmaz.
Smyydmr 2Mucizelerim- yorgunluktan olabilir ben bir gece sabaha kadar beklemiştim ve hiç hareket hissedememiştim sanırım gaz yüzündendi. Sabah geçmişti inşaAllah sizinde hemen geçer bu durum. Korkmayın. İnsan korkunca çok panik oluyor annelik işte.
Smyydmr 2Mucizelerim- bence biraz uzanıp dinlenin aynı durum devam ediyorsa doktora görünün nolur nolmaz. İçiniz rahatlar hem.
Mamak 2Mucizelerim- onun adi braxton hicks. Cok normal hissetmen. Bebek toplaniyor, hic korkma canim. Yinede doktora gittiginde bahsetsen doktoruna. Ama benimde ilk gebeligimde cok olurdu 2.-3. Trimesterlarda.