vuslat_ekimde Merosing aynen banada öyle dedi bulantım car deyince sevindi ama bazende çekilmiyor 😞 yenek az ve sık yediğimde iyiyim çorba içiyorum genelde sadece yemek yiyemiyorum zaten
vuslat_ekimde 1_minik ünşallah geçer ne zaman geçti bende ayva yiyorum çubuk kraker yiyorum ama yemek yiyemiyorum sadece çorba falan sabah iyiyim akşam yemeğinden sonra oluyor
1_minik vuslat_ekimde benim ilk aylarda bazı zamanlar oluyordu 2.trimester da rahatladım …inşallah sizinki de geçer🌸
Baabus vuslat_ekimde canm kendim denedim halada yapıyorum iyi geldi bana çay kaşığının 3/1 i kadar toz zencefili 1 çorba kaşığı bal ile karıştır sabah 1 akşam 1 çay kaşığı yiyin çok iyi geliyo ben çok şükür dedim
vuslat_ekimde Baabus deniycem teşekkür ederim banada doktor zencefil çayı önerdi ama bi kes içebildim
Prenses21 vuslat_ekimde bn soylememistim kusmaktan zayiflamistim doktor kilomu begnmiyodu oyuzdn kndi degstirdi