Ezos08 Canım 18. Haftada ilk şeker yüklemesini yaptırdım. Bebeğim 1 hafta önden gidiyordu ben çok az fazla kilo almaya başlamıştım, annem ve babamda şeker hastalığı vardı. Çok şükür sorun çıkmadı. Şuan 23. Haftamızdayız. Doktorumu değiştirdim, yeni doktorum da ilk testin benim durumumdakiler için gerekli olduğunu, kilo alımım normalden fazla ilerlediği için 26. Haftada tekrar şeker yüklemesi istedi.