furkansmom Merhaba, salgın biliyosunuz ki feci durumda. Ben de 34+1 oldum. Bayram sonrası muhtemelen sezaryen olacağım ama çok korkuyorum 2 gün hastanede kalmaktan. Doğumu yaklaşan var mı? Sizler ne düşünüyorsunuz benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum