Gigy Ftmmtl biz de 34 bitmek üzere,öyle tabak tabak yeme iştahı olmadı hiç ama, bu aralar gece acikmalarim çok oluyor ,sabahları da resmen doyur anne beni der gibi tekmelere kalkıyorum 🤭🙈🙈
Ftmmtl Gigy evet bende oyle tabak tabak yemem bi tabak yerim yeterli nasil desem tika basa doyurmuorum karnimi rahatsiz olmim diye belki ondan sik acikiyorumdur 🤭😁