ozgef Kızlar merhaba. 25 haftalık hamileyim doktor bebeğin kafasının yukarıda olduğunu söyledi. Bu ne demek oluyor o an aklıma gelip sormadım sonradan aklıma geldi. Bi bilginiz var mı ?
isimsizbiranne ozgef bebek kafası yukarda demek yani makat geliş normal doğuma uygunsuz pozisyon demek ama korkmayın daha çoook erken döner zamanı gelince 38-39 haftada bile dönebiliyor baş aşağı
2yavruuannesi ozgef pozisyon olarak söylemiş. Bende 25 haftalığım bugün detaylı ultrasnda kafası aşağıda dedı bildigniz doğum pozisyonundaydı. Sürekli değişiyorlar sımdı dönüp duruyolar
melikeyldrm_54 ozgef benimde öyleydi detaylıda makat gelişli çıkmıştı o haftalarda şimdi 35 haftalığım dönmüş başı biraz aşağıda dedi doktor çok ağrım oluyo ilaç kullanıyorum 😏