Buusrapehlivaan Kızlar gebeliğim pozitif ve hani karnımda ağrılar var bu ağrılar yerleşme döneminde mi oluyor bana öyle söylediler de ☹️ Sürekli idrarım varmış gibi ama yok gaz sancısı gibi ama gazımda yok 😕
Merveeeeekurt Buusrapehlivaan hiç sıkıntı yapmana gerek yok. Yerleşme döneminde çok normal. Ben doktoruma söylediğimde bıçak saplantısı gibi olan ağrılar bile normal dedi kendiliğinden geçip seni aşırı rahatsız etmediği takdirde.Tabi sen öncelikle bir doktora görün keseni ve suyunu görsün. Zaten o sana gerekli bilgileri söyler. Ağırlık kaldırmamaya ve çok fazla ayakta kalmamaya gayret et. Hayırlı olsun 😊