Merhaba kızlar 9 ay boyunca her akşam burda doğum hikayelerini okurdum sonunda bende hikayemi yazıyorum🥰
37+3 de çatı muayanesinde normal doğuma uygun olduğumu ve yarım cm açıklığım olduğunu öğrendim doktorum 40 ı beklemez diyordu her akşam ha bugün doğcak diye hep bekledim. O günden itibaren her gün squat ve pilates yaptım. Bir sonraki kontrolümde açıklığım 4 cm olmuştu ancak düzenli sancılarım olmuyordu. Doktorum bebeğin suyunun azaldığını berraklığının gittiğini suyunda partiküller oluştuğunu ifade etti. Kakasını yapmış olabileceğini söyledi. 9 nisanda sabah 9 da tekrar kontrole gelmem gerektiğini artık yatış yaparak suni sancıyla doğumu başlatacağını ifade etti. Ben o gece 4.30 da sancılanmaya başladım kalktım sancılarımı pilates topunda karşıladım. Meryem ana otunu suya koydum. Sancılarım sıklaşınca duşa girdim ve beni en iyi rahatlatan sıcak su oldu. 5 dk da 1 e düşüncede sabah 7 de hastaneye vardık açıklığım 6 cm olduğunu öğrendim. Doktorum sabah 9 da geldiğinde suyumu patlattı ve ondan sonra sancılarım çok daha fazla sıklaştı. Saat 10.00 da artık 10 cm açıklığa ulaştım. 10.25 te de bebeğimi kucağıma aldım. Beklediğimden daha hızlı bir doğum oldu. Şuan bebeğim yanımda uyuyor bende ona bakıyorum bol bol ten tene temas yapıyoruz🥰 allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah🥰