1hmsranne 21.haftadayım kasılmalarım var dr magnezyum önerdi. Siz neler kullanıyosunuz temiz içerikli var mı önerebileceğiniz? Kalsiyum magnezyum şeklinde de olabilir
OznurAlaca 1hmsranne bende ikiz hamilesiyim kasılmak sancim var doktorum sabah akşam magnezyum yazdı onu kullanıyorum erken doğumu önlemek için çok ayakta durma
Sulleersoy Benim doktorum magosit ve calmax d verdi uzun zamandır kullanıyorum hatta ağrılarım artınca magnezyumu günde 2 ye çıkardı
OznurAlaca Sulleersoy benimde aynı şekilde peki bugün vajinanın hemen orda bebeklerin hareketlerini hissediyorum normal mi
Sulleersoy OznurAlaca kaçıncı haftanız bebeğin duruşuna bağlı olabilir benim bebek baya yukarı çıktığı için kaburgamda ağrı oluyor 35. Haftadayız ara ara aşağıda da hissediyorum ağrı ama benim asıl sıkıntım bel ağrısı ve karın kasılması