Öncelikle gelmeyen gelmemekte çok ısrarcı bı kızım vardı hiç bir doğum belirtim yok 40 haftadan sonra başlayan bı kaç yalancı sancı o kadar doktorum 41 haftada suni sancı ile doğumu başlatmak istedi bende tereddütsüz kabul ettim çünkü artık sadece kızıma kavuşmak istiyordum sabah erkenden hastaneye yatisim yapıldı saat 10 da doğumhane ye girdim korka korka tek başıma hemen serum suni sancı derken açıklığıma bakıldı 3 cm açıklık hızla ilerler diyorum ama yok yürüyorum squat falan yapıyorum ama yok saatte 1 cm acilman olur diyen ebeler var ama üzgünüm saat 2 hala 3 cm açıklığım var ama sancilarimi da çok az hissediyorum yok desem yeri zaman ilerliyor saat 4 ben doguramicam diyorum o sıra beni çatala götürüp açıklığıma bakıldı hala 3 cm arkasından suyum patlatıldı işte o an doğum başladı diyebildim çok şükür sancılarım dayanılmaz bir hal aldı deli gibi bagarmaya başladım sezeryan istedim ebeler destekliyor çok güzel ilerliyorsun sakin ol ama dayanamıyorum derken saat 17,30 ve doğumhane deyim İşte bakıldı edildi derken 17.50 de 3 ikinmada kızım geldi çok şükür her bebek farklı her gebelik farklı anlattıklarım yazarken film gibi olsada çok zorlandigim doğru ama kucağıma alip öpüp kokladigim an dünyalar benim çok şükür şimdi kucağımda melegimle beraber uyucam rabbim herkese anneliği yaşatsın sakın korkmayın o gelmek isteyince gerçekten dolu gibi gelip geçiyor bı anda bitiyor Hepinize mutlu doğumlar 🙏