Cansutkn-12 Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim ne zaman başlamak lazım çatlak önlemek için ve çatlak oluşumunu engellemek için kantron yağı duydum bi arkadaşım kullanmıştı hamileliğinde ve hiç çatlamadığını söyledi duyan varmı böyle birşey ya da deneyen?
EsmamM18 Cansutkn-12 happy kids te bir arkadaş video paylaşmış çatlak için izledim ve sizin postunuza denk geldim. Keşke o bilgilendirici videoya 3 sene önce rastlasaymısım. KANAL: GAMZENİN GÜZELLİK REHBERİ. Çatlakları derinden yok eden mucizevi formul 1 yazın direk video çıkıyor.
Havva- Cansutkn-12 https://ty.gl/nhm1lbhyu biraz önce birinede tavsiye ettim burda birisinden gördüm birde muhendisin oğlu paylasmisti çok yağ kullandım ama bu harika akşama kadar nemli tutuyor goguslerim çatlamaya inan 3 günde gecirdi param helal olsun vallahi alirsin duan et bana çok memnun kalırsın
dlnyny Cansutkn-12 ben ilk haftalarımdan beri her akşam yağ sürüyorum hindistan cevizi yağı,sarı kantaron yağı,hakiki zeytinyağı, bio oil, badem yağı kullanıyorum 24+6 olduk henüz çatlak yok ama erken tabii ilerleyen haftalarda illaki olabilir🤦🏻♀️
PurpleTail Cansutkn-12 bence hemen başlayın bana doktorum 15.haftadan sonra yağ kullanabilirsin demişti.Ben kendim karışım yaptım soğuk sıkım zeytinyağı, hindistan cevizi jojoba ve aleo vera karıştırıp sürüyorum.Ayrıca bol da su içmek gerekiyor cildinizi hem dışardan hem içerden nemli tutmak gerek.
dlnyny Havva- bende burada yorumlarda görmüştüm sanki incia faydasını görmedim diyende var genetik yapıyla alakalı sanırım🤷🏻♀️
EsmamM18 2368 yalnış ya da sert bir şekilde kullanmışlardır. Haftada bir kez uygulanacak. Faydasını gören çok.
Bett_blog İçinizi karartmak istemem ama ben 21+4deyim şuan ama malesef çatlaklarım var gönüşümde maşAllahı var tabi sağlıklı ya kızım öneöli olan o zaten çatlak vücuda geneyiğe bağlı birazda benim annem doğuma 65kg gitmiş ama çokk fazla çatlağı var malesef teyzem 95kg gitti doğuma ve ikiside 55le hamile kalmışlar ama tyzemde çoklk az denecek kadar çatlakları bide sanırım çatlağa beyaz ten daha elverişli esmerlerde daha ince ve az oluyor siye biliyorum💁🏻♀️
Havva- dlnyny olabilir bendede şuan hiç çatlak yok karnimda normalden büyük hindistan cevizi yagi ve kakoa yagi kullandim ama vücudum çabuk emdi onları günde bi kaç kez sürdüm bu inciayi ise bir sabah sürüyorum bir daha gece 10 11 gibi nemli tutması çok güzel inşallah çatlak olusumunu engeller (bu arada annem ablam çok catladi hamileliklerinde)
dlnyny Havva- ayy benimde ablamla annem çok çatlamışlar bende korkmuyor değilim o yüzden bir sürü yağ aldım en azından elimden geleni yaptım diyebilmek için. Henüz benimde çatlağım yok. Siz kaç haftalıksınız?