Kubra2012 25+3 çok sancım kasılmam var yürüdükçe sancım oldu şuan oturamıyorum kalkamıyorum ama kanama su fşkan yok
Nuray11 Kubra2012 ben 27+5im aynı bacağımı açtıkça bacak aramda ağrı oluyodu kasılmalarım kasıklarımda sancım oluyodu erken doğum şüphesiyle gözetim altındayım ilaç veriyolar
Kubra2012 Nuray11 Benö de yol yürüdükçe arttı evde de geçmedi yeni yeni geçiyo kasılmam oldu sancım oldu ağlayacaktım artık yani