Tugce0133 Evet 36+3 haftaligim ilk oğlumda doğumdan sonra iğne yapmışlardı. Bu hamileligimde de 28 haftada indirect coombs diye bir test yaptılar onun sonucuna göre iğne yaptılar. Sonuç negatif olursa yapıyorlarmış. Benim de 28 de ignemi yaptılar, doğuma kadar korurmus. 28 haftalarda mutlaka hatırlatın