Mumyy Bozkayasahra çok güzel seviyoruz ama çok pahalı ve çok kalabalık oldu artık bana kalsa çok durmam esim buralı mecbur buradayız
Ayse2011 Bozkayasahra oooo hemşeri görmek ne hoş. İstanbulda yaşıyorum bende Aslen antepliyim her yaz giderim memleketime. Bizde 22. Haftadayiz