meraklianne1 Yagmursina hamile olduğumu sadece test yapmadan hissetmiştim göğüslerimde şişkinlik ve aşırı hassasiyet 🥶🥶 kalp atışını duyunca ağladım🥰🥰
Minnakbiranne1 Yagmursina ben şuan tamda o dönemdeyim. Göğüslerimde şişkinlik ve acı hissediyorum aşırı hassaslar. Ve yumurtalıklarımda sızı hissediyorum arada sırada yerleşme ağrısı bu sanırım. Henüz hiç aşermedim ve mide bulantım olmadı umarım hiç de olmaz 🥰 henüz kalp atışlarını duymadım
Lulemom Haftaya kadar hastalıklı gibi hissediyordum kendimi. Hatta hergün ağlıyodum bıktım bu bulantıdan hamile miyim hasta mıyım ben diye 😄 11. Haftadan sonra rahatladım bütün belirtilerm gitti. 20. Haftadayım daha bu hafta hamile olduğumu bebek hareketlerini hissedince anladım 🤷♀️
Mrvysnn Bolca heyecan her dönem bir başka güzel suan 22 haftalık hamileyim ilk kalp sesini duyduğumdaki heyecanımla detaylı ultrasyonda o minicik kalbin atışını görmem içimde bi mucize var her dakikanın keyfini çıkarıyoruz♥️