Kızlar bugün detaylı ultrason cekıldım ve ektopik böbrek dedi doktor yanı sol böbreği olması gerekn yerde degılde bıraz asagıda dedi ama bunu bır hastalık olarak görme düzelme olabılirde olmayabılırde doğumdan snra röntgen cektırın bakılsın dedı. Boyle bır sorunla yasayan varmı. Beni aldı bir korku 😱