Valla ne olacağını bilmemek, belirsizlik beni çok ürkütüyor. O yüzden ben de sezeryan düşünüyorum. Saatlerce sancı çekecek canım var mı hiç emin değilim he belki saatlerce sancı çekmem laaps diye gelir ama bu şans da yani 50/50. Bi de spinal de düşünmüyorum. Genel anestezi. Çünkü muhtemelen ben uyanıkken karnımı kesiyo olmaları ödümü kopartır, heyecanım tavan yapar mecburen uyutmak zorunda kalabilirler😅