Margaret hayır anne odaya geçince getiyorlar sezeryanda, öyle gördüm normal doğumda birlikte çıkarılıyor genelde. Her hastanenin farklı prosödürleri var. Ben benimle kalmasını istedim doktorum da bu görüşte zaten. Bir de özel hastaneler sen ne istersen onu yapar genelde tıbbi bir gereklilik olmadığı sürece. Doktorunla konuş bu konuyu danış yani.