_Elifffffff_ Ayse2403 doktorum kendini iyi hissettiğin sürece tutabilirsin en geç 28. Haftaya kadar dedi
[silindi] 7 haftalık gebeyim sırf bunu sormak için gittim hayır kesinlikle tutma az ve sık ye dedi. Çok üzüldüm. Nasıl yicem bilmiyorum.. kendimi bildim bileli oruç tutarım😔😔😔
Zzozan [silindi] bana da tutma dedi ama bı kaç kere denedim sıkıntı olmadı o yüzden tutacağım Allah’ın izniyle 🤲🏻
Ayse2403 _Elifffffff_ ben doktoruma danışmıyorum çünkü yurtdışında yaşadığım için doktorumda oruç ne demek bilmediği için bütün gün aç ve susuz kalmayı kesinlikle önermez ama ben deneyeceğim tutabşldiğüm kadar tutmayı düşünüyorum
Kayasemiinn Benim de düşük riskim var ama tutmak istiyorum birkaç gün deneyip ona göre hareket etmeyi düşünüyorum inşallah