Su sebebiyle olma ihtimali yüksek.Çünkü kız kardeşimin de oldu daha 8.ayin başindaydi su içincede geçmedi bir gece yatirdilar serum bağladılar.Sonra duzeldi 38.hafta da normal doğumunu yaptı.Günde 2 buçuk 3 litreye yakın içmek gerekiyor.Suyu artırın derim.Açılmanız yok ise birşey olmaz yine dikkat edin merak etmeyin 🙏